Jäsenyyden hoito

Päivitä jäsentietosi ajan tasalle!

Huolehdi

• jäsenmaksujen maksamisesta sekä

• jäsenmaksuvapautusten ja

• jäsenyydessä tapahtuneiden muutosten ilmoittamisesta.

On hyvä välillä tarkistaa, että

• jäsenmaksu on peritty palkasta, jos jäsenmaksu on työnantajaperinnässä

• ammattinimike ja muut tiedot sekä

• henkilökohtainen kännykkänumero ja sähköpostiosoite ovat ajan tasalla jäsenrekisterissä.

Mielenilmaisu- tai työtaistelutilanteita varten on jäsenellä hyvä olla henkilökohtainen kännykkänumero ja sähköpostiosoite jäsenrekisterissä.

Liiton viestintä ja yhteydenotot keskitetään yhä enemmän sähköisiin palvelukanaviin.

Oman yhdistyksen viestintä ja yhteydenotot ovat keskitetty sähköisiin palvelukanaviin.

Liiton jäsenrekisteristä ei luovuteta jäsenten yhteystietoja ulkopuolisille tahoille.

Tiedot voi päivittää kätevästi omaJHL-palvelussa

Jotta voi kirjautua omaJHL:ään, pitää olla voimassa oleva sähköpostiosoite tai matkapuhelinnumero. Osoitteen tai numeron pitää olla myös jäsenrekisterissä jäsentiedoissa.

Kirjautuessa palveluun ensimmäistä kertaa, järjestelmä pyytää luomaan tunnukset.

Ilmoita muutokset jäsenyydessä, jos

• työnantaja vaihtuu

• vaihdat yhdistystä

• siirryt eläkkeelle