Liity jäseneksi

Klikkaa kuvaa nähdäksesi enemmän

Sähköinen liittymislomake

Tulostettavan liittymislomakkeen löydät täältä.

Täytäthän lomakkeen * tähdellä -merkityt pakolliset kohdat selkeällä käsialalla. Näin varmistat, että tietosi tulevat oikein jäsenrekisteriin.

Kuulumalla liittoon saat edunvalvontasi kuntoon ja monia jäsenetuja käyttöösi.

Ammattiliitto on enemmän! Ilman ammattiliittoja ja niiden jäseniä meillä ei olisi yhteisiä työelämän pelisääntöjä. Ammattiliitot neuvottelevat, sopivat ja valvovat – tekevät työtä joka päivä sen eteen, että työelämässä työntekijöitä kohdellaan oikeudenmukaisesti ja kunnioittavasti.

Kuulumalla liittoon varmistat, että jatkossakin voidaan tehdä työtä sen eteen, että jokainen saa kohtuullisen korvauksen tekemästään työstä.

Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on 1 % palkasta. Maksu sisältää työttömyyskassan jäsenmaksun.

Opiskelijajäsenelle liiton jäsenyys on ilmainen.

Jäsenmaksu vähentää verotustasi. JHL ilmoittaa summan puolestasi verottajalle joka vuosi.

JHL:n jäsenenä varmistat, että saat:

• reilun palkan ja muut ehdot työstäsi
  • tukea työelämän ristiriitatilanteisiin
  • toimeentulon työttömyyteen
  • lukuisia rahanarvoisia etuja.

JHL:n jäsenen etuihin kuuluvat myös:

Kysyttyä jäseneksi liittymisestä