Uusi kurssi-ilmoittautuminen on otettu käyttöön

6.7.2019

JHL:n kurssi-ilmoittautuminen on uudistunut ja avattu JHL:n jäsenten käyttöön. Kursseille voi nyt ilmoittautua kurssikalenterin kautta.

Ilmoittautua voi kahdella eri tavalla:

Jos jäsen on kirjautunut omaJHL:ään, hänen tarvitsee koulutuskalenterissa vain napsauttaa haluamansa kurssin ilmoittaudu tästä -linkkiä, jolloin hän pääsee suoraan kurssitietoihin ja täyttämään esitäytetyn ilmoittautumislomakkeen.

Jos jäsen ei ole kirjautunut omaJHL:ään, napsauttaessaan Ilmoittaudu tästä -linkkiä, hänelle avautuu kirjautumisikkuna. Kirjautumisen jälkeen hänelle avautuu kurssiluettelo. Kurssiluettelo -sivun yläosassa olevaan hakukenttään hänen on kirjoitettava kurssi, jolle hän aikoo ilmoittautua. Napsauttamalla näyttöön tulleen kurssin nimeä jäsen pääsee kurssitietoihin ja täyttämään valmiiksi esitäytetyn ilmoittautumislomakkeen.

Katso myös: näin kirjaudut omaJHL:ään