JHL:n uusi jäsenpalvelu on avattu

6.7.2019

OmaJHL:ssä päivität yhteystietosi ja selvität jäsenyystietosi yhdellä silmäyksellä

OmaJHL-palvelussa voit hoitaa jäsenyyteesi liittyvät asiat missä ja milloin vain. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta.

Työttömyyskassan sähköiset palvelut ja niihin kirjautuminen ovat säilyneet ennallaan.

JHL:n uudesta jäsenpalvelusta löydät jäsenyyttäsi koskevat tiedot vaivattomasti samasta paikasta. Kun kirjaudut palveluun ensimmäistä kertaa, järjestelmä pyytää sinua luomaan tunnukset.

Jäsenpalvelu 24h on poistunut käytöstä, omaJHL korvaa sen. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat poistuvat käytöstä.