JHL hakee Tähtiammattilaisia

5.2.2020

Tähtiammattilaisia - Ilmianna heidät!

Onko lähipiirissäsi henkilöitä tai yhdistyksiä, jotka ovat mielestäsi tähtiluokkaa? Ilmianna heidät! Lokakuussa ammattiliittosi JHL palkitsee Tähtiammattilaisten gaalaillassa työelämän tähtiä. Nyt on sinun aikasi toimia, vinkkaa Tähtiammattilaisista.

Ilmianna työpaikkasi tähdet 23.8.2020 mennessä.

Näitä etsitään:

Tähtiammattilaista – henkilöä, joka on työpaikkasi rautainen ammattilainen.

Nousevaa tähteä – vasta vähän aikaa sitten liittoon liittynyttä henkilöä, joka on jo osoittanut, että hänestä tullaan kuulemaan.

Tähtityökaveria – henkilöä, joka on osoittanut hyvää työtoveruutta, ammatillisuutta ja jota ilman työpaikka tuntuu harmaammalta.

Tähtiyhdistystä – JHL-yhdistystä, jonka ammattialatoiminta on aktiivista ja aikaansaavaa.

Tarinassa on voimaa

Kerro painavia perusteluja ja koskettavia tarinoita siitä, miksi juuri sinun ehdottamasi henkilö tai yhdistys ovat Tähti-arvonimen arvoisia. Perusteluilla ja tarinoilla on suuri merkitys siinä vaiheessa, kun raati valitsee palkittavat.

Parhaat tarinat ja perustelut julkaistaan nimettömänä Motiivissa, JHL:n nettisivuilla sekä some-kanavissa.

Palkintoraati koostuu JHL:n työntekijöistä.

Toimi näin

JHL:n Ammattialafoorumi-sivuilla on lomake, jolla voit ilmiantaa työpaikkasi tähdet.

Täytä lomake, kiinnitä erityistä huomiota perusteluihin ja lähetä.

Mikäli sinulla on ehdokas useampaan luokkaan, täytä jokaisesta oma lomakkeensa.

Voit tehdä ilmiannon myös postitse

Kerro kirjeessä

• mihin luokkaan ilmiannettava kuuluu
  • ilmiannettavan nimi, ammatti, työpaikkakunta, työpaikka, puhelinnumero tai sähköpostiosoite
  • perustelut tai tarina, miksi palkinto kuuluu hänelle tai yhdistykselle
  • liitä mukaan myös oma nimesi ja yhteystietosi

Lähetä kirje osoitteeseen:
JHL-Tähtiammattilaiset/ Järjestö
PL 101 00531 Helsinki

Ilmiantajien kesken arvotaan yllätyspalkinto maanantaina 24. elokuuta 2020. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.